Deze site maakt gebruik van technische cookies en de cookies welke worden geplaatst door Google Analytics. Het staat u vrij om cookies uit te schakelen middels uw browser. Houdt u er wel rekening mee dat het mogelijk is dat onze website dan niet meer optimaal werkt.

Akkoord

Surprisetour

Goes Marketing organiseert bij voldoende belangstelling op zaterdag en zondag een Surprisetour. Deelnemers volgen deze route van minimaal 7 en maximaal 10 winkels. In elke winkel staat hen een leuke actie of verrassing te wachten. Als de hele route is afgelegd hebben zij een woord bij elkaar gespaard waarmee ze meedingen naar mooie prijzen.

Winkels en horeca kunnen zich met een speciaal formulier aanmelden bij Goes Marketing voor 1 maart 2017 met een beschrijving van een vriendinnendag-activiteit die u aanbiedt in de zaak. Dit kan zijn een kleine attentie, een lekkernij, een workshop etc. Daarnaast stelt u een prijs ter beschikking ter  waarde van minimaal € 50 verkoopwaarde.

Na beoordeling van de activiteit door Goes Marketing en ontvangst van de ter beschikking gestelde prijs,  wordt de winkel definitief opgenomen in de route voor zaterdag en/of zondag. Bij een minimum aantal deelnemers van 7 per dag gaat de route door. De route zal maximaal 10 deelnemers per route bevatten. Deelnemers kunnen alleen op zaterdag én zondag meedoen als er minder dan 10 deelnemers zijn voor de gewenste extra dag.

Mensen die de surprisetour volgen krijgen bij elke winkel/horecagelegenheid een sticker met een letter die ze op hun ‘surprisestrippenkaart’ moeten plakken. Na het afleggen van de totale route en daarmee ook in elke winkel een contactmoment te hebben gehad, hebben zij een kaart met een tekst er op.  Op deze kaart moeten zij hun naam en mailadres achterlaten. De kaart kan worden ingeleverd bij een centraal punt (Slot Oostende op zaterdag, Food- & womencourt op zondag).

De prijsuitreiking vindt plaats op zaterdag aan het einde van de laatste modeshow in Slot Oostende. En op zondag  op de Food- & Womencourt op de Grote Markt.

Voordelen voor deelnemende ondernemers:
alle deelnemers komen daadwerkelijk in de zaak.
Door het uitgeven van stickers (in plaats van een letter in de winkel ophangen bijvoorbeeld) is er een persoonlijk contactmoment met de potentiele klant gegarandeerd. Bovendien is het niet mogelijk om de uitslag over te schrijven. Alleen volledig ingevulde kaarten doen mee met de prijzenverloting en misbruik is hierdoor niet mogelijk. Bovendien worden de deelnemende winkels/horeca gelegenheden meegenomen en uitgelicht in de promotie die Goes Marketing rondom de surprisetour organiseert.

Bij de prijsuitreiking wordt door de presentator benadrukt wie de betreffende prijs ter beschikking heeft gesteld.